Servicii de consultanta

1. CONSULTANTA STRATEGICA

Membrii echipei noastre sunt cunoscatori ai practicilor de management corporatist si ai evolutiei (in perioada crizei) si caracteristicilor unui numar mare de sectoare de afaceri din Romania.

Serviciile de consultanta strategica furnizate ajuta atat firmele afectate grav de situatia economica actuala cat si companiile aflate in crestere accelerata sa isi aleaga mai eficient strategia de abordare a pietei, sa isi identifice zonele puternice si zonele slabe in raport cu concurenta directa si sa isi optimizeze modul de utilizare a resurselor curente si viitoare.

Solutiile oferite clientilor abordeaza o varietate de probleme si situatii, dintre care mentionam:

  • Intelegerea evolutiei internationale si nationale a sectorului economic respectiv
  • Intelegerea impactului pe care criza l-a avut asupra companiei si competitorilor directi
  • Revizuirea modului de pozitionare fata de competitie, in acord cu resursele disponibile si situatia pietei (recalibrare strategica)
  • Identificarea masurilor de management necesare pentru restructurare si redobandire a echilibrului financiar
  • Identificarea si prioritizarea intiativelor strategice adecvate situatiei curente
  • Realizarea si urmarirea planului de implementare a strategiei alese
  • Identificarea de sinergii cu alte companii (creare de aliante strategice)
  • Proiectarea sistemelor de management al performantei angajatilor
  • Proiectarea rapoartelor de management si a procedurilor de raportare la nivel de organizatie
  • Organizarea sistemului (instrumente si proceduri) de management al proiectelor organizatiei (PMO);

2. CONSULTANTA FINANCIARA

Pe baza informatiilor detaliate detinute cu privire la evolutia recenta a sectoarelor de activitate din Romania si a experientei in proiecte similare, echipa noastra de consultanti va ofera o perspectiva realista asupra afacerii detinute/conduse si un control sporit asupra evolutiei viitoare a companiei.

Serviciile de consultanta financiara furnizate de noi includ:

  • Analiza performantei financiare in raport cu competitia directa, cei mai importanti concurenti si media sectorului de activitate
  • Organizarea activitatii pe centre de cost si centre de profit
  • Elaborarea de previziuni financiare alternative, pe scenarii diverse
  • Estimarea valorii companiei prin metode de randament si comparatie
  • Identificarea posibilitatilor de imbunatatire a activitatii firmei si de marire a valorii acesteia
  • Gasirea structurii optime de finantare si identificarea de surse de finantare suplimentare

3. CONSULTANTA PENTRU UTILIZATORII APLICATIEI

Pentru companiile care, suplimentar tarifului de utilizare, doresc sa beneficieze de suportul nostru lunar (verificare si consultare in privinta modului de lucru si a rezultatului obtinut prin exploatarea modulelor aplicatiei) consultantii nostri pot lucra alaturi de utilizatorii platformei web.

Avantajele abonamentului la servicii de consultanta in mediul online:

  • Acces la o persoana de suport care cunoaste bine modulele aplicatiei si are experienta in activitatea de consultanta
  • Suport rapid pentru utilizarea sistemului
  • Costuri mult mai mici comparativ cu varianta accesarii aceluiasi tip de servicii de la o firma de consultanta
  • Comunicare rapida prin intermediul emailurilor de atentionare trimise de sistem
  • Eliminarea inconvenientelor legate de distanta intre consultant si beneficiarul serviciului

4. MANAGEMENT DE REORGANIZARE / DE SUPORT

Utilizand experienta acumulata in cadrul proiectelor desfasurate in mediul de afaceri intern si international, echipa noastra poate asigura servicii de co-management care sa contribuie la:

  • Evaluarea riscurilor afacerii si a pozitiei concurentiale in cadrul sectorului economic de apartenenta;
  • Realizarea de rapoarte de cauze pentru casele de insolventa/reorganizare
  • Realizarea strategiei de reorganizare/dezvoltare si planificarea afacerii;
  • Organizarea evidentei pe centre de cost/profit si realizarea de programe de eficientizare a activitatii
  • Organizarea sistemului de raportare manageriala si monitorizare a proiectelor
  • Optimizarea proceselor interne si reorganizarea structurii de personal
  • Participarea la discutii in bord de pe pozitii obiective si neutre
  • Imbunatatirea managementului relatiilor cu partenerii de afaceri strategici
  • Gasirea de solutii alternative/superioare utilizate in companii sau in industrii similare (best practices)

5. MARKET INTELLIGENCE

Rapoartele de tip market intelligence includ analize ale pietelor de incadrare a companiilor client si date obtinute pe baza unor algoritmi proprii de corelare si identificare a unor relatii si tendinte mai putin evidente. Toate informatiile sunt obtinute 100% legal, pe baza experientei in realizarea de studii de piata si de analize strategice ale sectoarelor de activitate din economia nationala, precum si a accesului la baze de date specializate si utilizarii contactelor personale:

- Informatii rapide si de calitate privind profilul si performanta competitorilor directi
- Identificarea din timp a riscurilor si pericolelor generate de actiunile competitiei
- Identificarea oportunitatilor - segmente noi pe care se concentreaza concurenta
- Ajustarea rapida a strategiei - in acord cu actiunile concurentei si tendintele clientilor

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!