Shop

training

PIATA DE TRAINING

3.720 lei

Categorie:

Descriere produs

Caracteristici

  • Numar de pagini 34
  • Format .pdf
  • Continut – Analize, previziuni, profile de companii, instrumente de consultanta
  • Perioada – 2013. Cu analiza evolutiei 2008 – 2012

Descriere studiu

”Piata de training “ este un studiu care grupreza datele referitoare la evolutia domeniului in perioada 2007-2012 si interpreteaza influenta crizei economice asupra cererii si ofertei de program de pregatire profesionala. De asemenea, sunt prezentate profilele generale si financiare pentru principalii jucatori de pe piata fiind realizat un top al primilor 10 companii dupa criteriul cifrei de afaceri din 2012.

Prin analizele de consultanta incluse (Analiza Porter, Analiza PEST si Analiza rentabilitatii pe segmente), studiul este un instrument util managerilor din domeniu in evaluarea situatiei companiei prin raportare la principalii 10 jucatori de pe piata si identificarea trendurilor din acest domeniu. In finalul studiului sunt prezentati principalii factori de influenta ai activitatii unei companii care activeaza pe aceasta piata precum si recomandari pentru managementul companiilor cu experienta pe piata si al celor recent intrate pe piata.

Principalele companii analizate in cadrul studiului sunt: Ascendis Consulting, Achieve Global, Codecs, TMI Training&Consulting, Trend Consult, Interact Business Communications, Roland Gareis, Business Training Romania, Human Invest, Accelera.

PREZENTARE REZUMATIVA

Continut

Cuprins

Rezumat
Cap. I. Piata mondiala de training

1.1. Evolutia industriei mondiale de training
1.2. Romania in context regional
Cap. II. Piata de training in Romania
2.1. Repere ale contextului macroeconomic intern
2.2. Piata fortei de munca
2.3. Piata de formare profesionala
2.4. Piata de training
2.4.1. Oferta pe piata de training
2.4.2. Cererea pe piata de training
2.5. Tendintele pe piata de training
2.6. Mediul concurential pe piata de training
2.7. Principalii jucatori de pe piata de training
Ascendis Consulting, Achieve Global, Codecs, TMI Training&Consulting, Trend Consult, Interact Business Communications, Roland Gareis, Business Training Romania, Human Invest, Accelera
Cap. III. Analiza rentabilitatii pe segmente
Cap. IV. Analiza Porter
Cap. V. Analiza PEST
Cap. VI. Factori de influenta
Cap. VII. Recomandari

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!