Shop

retail

PIATA DE RETAIL

3.720 lei

Categorie:

Descriere produs

Caracteristici

  • Numar de pagini 41
  • Format .pdf
  • Continut – Analize, previziuni, profile de companii, instrumente de consultanta
  • Perioada – 2013. Cu analiza evolutiei 2008 – 2012

Descriere studiu

Raportul ”Piata de retail” structureaza si interpreteaza datele referitoare la evolutia acestui domeniu de activitate in perioada 2008-2012 si furnizeaza estimari de piata pentru 2014-2016. Reprezentarile grafice, tabelele si comentariile referitoare la piata de retail din Romania sunt grupate pe urmatoarele segmente: hypermarket, supermarket, cash&carry, discount, magazinele de proximitate si comertul on-line. Sunt prezentate profilele generale si financiare (cu date pentru perioada 2008-2012) pentru principalii 10 competitori de piata.

Prin analizele de consultanta incluse (Analiza Porter, Analiza PEST si Analiza rentabilitatii pe segmente), studiul este un instrument util managerilor din domeniu in evaluarea situatiei companiei prin raportare la principalii 10 jucatori de pe piata si identificarea trendurilor din acest domeniu. In finalul studiului sunt prezentati principalii factori de influenta ai activitatii unei companii care activeaza pe aceasta piata precum si recomandari pentru managementul companiilor cu experienta pe piata si al celor recent intrate pe piata.

Principalele companii analizate in cadrul studiului sunt: Kaufland Romania, Metro Cash&Carry, Carrefour, Selgros, Real, Rewe Romania ‚ Penny Market, Lidl Romania, Auchan, Cora, Mega Image.

PREZENTARE REZUMATIVA

Continut

Cuprins

Rezumat
Cap. I. Piata de retail la nivel mondial
1.1. Evolutia pietei mondiale
1.2. Situatia pietei la nivel european
Cap. II. Piata de retail in Romania
2.1. Repere ale contextului macroeconomic intern
2.2. Principalele repere ale dezvoltarii pietei de retail
2.3. Situatia pietei
2.4. Dezvoltarea imobiliara in sectorul de retail
2.5. Structura pietei de retail pe sectoare
2.6. Structura pietei de retail pe tipuri de magazine
2.7. Piata marcilor proprii si profilul cumparatorului
Cap. III. Segmentele pietei de retail
3.1. Segmentul hypermarket
3.2. Segmentul supremarket
3.3. Segmentul cash&cary
3.4. Segmentul magazinelor de discount
3.5. Magazinele de proximitate si comertul on-line
3.6. Mediul concurential
3.7. Principalii jucatori de pe piata
Kaufland Romania, Metro Cash&Carry, Carrefour, Selgros, Real, Rewe Romania , Penny Market, Lidl Romania, Auchan, Cora, Mega Image
Cap. IV Analiza lantului valoric
Cap. V Analiza Porter
Cap. VI. Analiza PEST
Cap. VII. Factori de influenta
Cap. VIII. Recomandari

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!