Shop

publishing

PIATA DE PUBLISHING

3.720 lei

Categorie:

Descriere produs

Caracteristici

  • Numar de pagini 44
  • Format .pdf
  • Continut – Analize, previziuni, profile de companii, instrumente de consultanta
  • Perioada – 2013. Cu analiza evolutiei 2008 – 2012

Descriere studiu

Studiul realizeaza o radiografie a pietei autohtone plecand de la contextul mai larg al pietei mondiale de carte. Materialul cuprinde date si informatii referitoare la piata tipografiilor, presa si piata de carte. Cercetarea contine topul celor mai importante companii din industrie si include date financiare pentru perioada 2008-2012 (cifra de afaceri, profit, numar de salariati, indicatori de profitabilitate) si informatii care pot fi utilizate la elaborarea unor strategii de afaceri cu privire la concurenta.

Prin analizele de consultanta incluse (Analiza Porter, Analiza PEST si Analiza rentabilitatii pe segmente), studiul este un instrument util managerilor din domeniu in evaluarea situatiei companiei prin raportare la principalii jucatori de pe piata si identificarea trendurilor din acest domeniu. In finalul studiului sunt prezentati principalii factori de influenta ai activitatii unei companii care activeaza pe aceasta piata precum si recomandari pentru managementul companiilor cu experienta pe piata si al celor recent intrate pe piata.

Principalele companii analizate in cadrul studiului sunt: Litera International, Editura Polirom, Grupul Editorial Art, Sigma, Humanitas, Curtea Veche Publishin, Paralela 45, Aramis, Teora, Corint, Adevarul Holding, Ringier Print, Sanoma Hearst Romania, Editura Intact, Publimedia International (Mediafax Group), Compania Nationala Imprimeria Nationala, Infopress Group, Inform Lykos, EDS Romania, G. Canale & C, Monitorul Oficial, ASAS, Mega Press Holding, Rottaprint, Best Print Services.

PREZENTARE REZUMATIVA

Continut

Cuprins

Rezumat
Cap. I. Piata internationala de publishing
1.1. Evolutia pietei de publishing la nivel mondial
1.2. Piata de carte la nivel mondial
Cap. II. Piata publicatiilor in Romania
2.1. Repere ale contextului macroeconomic intern
2.2. Evolutia si structura pietei publicatiilor
2.2.1. Piata de carte
2.2.2. Piata de carte – Mediul concurential
2.2.3. Piata de carte – principalii jucatori de pe piata editurilor
Litera International, Editura Polirom, Grupul Editorial Art, Humanitas, Curtea Veche Publishing
2.3. Presa
2.4. Mediul concurential de pe piata presei
2.5. Principalii jucatori de pe piata presei
Adevarul Holding, Ringier Print, Sanoma Hearst Romania, Editura Intact, Publimedia International (Mediafax Group)
2.6. Mediul concurential al tipografiilor
2.7. Principalii jucatori de pe piata tipografiilor
Compania Nationala Imprimeria Nationala, Infopress Group, Inform Lykos, EDS Romania, G. Canale & C
Cap. III. Analiza Porter
Cap. IV. Analiza PEST
Cap. V. Factori de influenta
Cap. VI. Recomandari

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!