Shop

auto

PIATA AUTO

3.720 lei

Categorie:

Descriere produs

Caracteristici

  • Numar de pagini 38
  • Format .pdf
  • Continut – Analize, previziuni, profile de companii, instrumente de consultanta
  • Perioada – 2013. Cu analiza evolutiei 2008 – 2012

Descriere studiu

Studiul prezinta piata auto din Romania in contextul influentei crizei economice si al evolutiei pietei mondiale si europene. In cadrul acestui material sunt analizate situatia industriei auto din Romania si a productiei (2008-2012), evolutia importurilor si exporturilor in perioada 2007-2012 si previziuni pentru 2014-2016. Retailul auto este prezentat pe doua categorii (autoturisme si vehicule comerciale) si, de asemenea, sunt prezentate caracteristicile pietei autovehiculelor second-hand.

Prin analizele de consultanta incluse (Analiza Porter, Analiza PEST si Analiza rentabilitatii pe segmente), studiul este un instrument util managerilor din domeniu in evaluarea situatiei companiei prin raportare la principalii 10 jucatori de pe piata si identificarea trendurilor din acest domeniu. In finalul studiului sunt prezentati principalii factori de influenta ai activitatii unei companii care activeaza pe aceasta piata precum si recomandari pentru managementul companiilor cu experienta pe piata si al celor recent intrate pe piata.

Principalele companii analizate in cadrul studiului sunt: Automobile Dacia, Porsche Romania, Ford Romania, Mercedes – Benz Romania, Toyota Romania, Automobile Bavaria, Evw Holding, Trust Motors, Renault – Nissan Romania.

PREZENTARE REZUMATIVA

Continut

Cuprins

Rezumat
Cap. I. Piata auto internationala
1.1. Evolutia pietei auto la nivel mondial 2007-2012
1.2. Piata auto in Europa 2007-2012
Cap. II. Piata de retail auto din Romania
2.1. Repere ale contextului macroeconomic intern
2.2. Evolutia si structura pietei auto din Romania 2007-2012
2.3. Productia auto in Romania 2007-2016
2.4. Exportul auto 2008-2016
2.5. Importul de autovehicule noi 2008-2016
2.6. Retailul de autovehicule 2008-2012
2.6.1. Retailul de autoturisme
2.6.2. Retailul de vehicule comerciale
2.7. Piata auto din Romania – autovehicule second hand
2.8. Mediul concurential pe piata de retail auto
2.9. Principalii jucatori de pe piata auto
Automobile Dacia, Porsche Romania, Ford Romania, Mercedes – Benz Romania, Toyota Romania, BMW, Automobile Bavaria, Evw Holding, Trust Motors, Renault – Nissan Romania
Cap. III. Analiza lantului valoric
Cap. IV. Analiza Porter
Cap. V. Analiza PEST
Cap. VI. Factori de influenta
Cap. VII. Recomandari

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!