Shop

turism-si-calatorii

INDUSTRIA DE TURISM SI CALATORII

3.720 lei

Categorie:

Descriere produs

Caracteristici

  • Numar de pagini 54
  • Format .pdf
  • Continut – Analize, previziuni, profile de companii, instrumente de consultanta
  • Perioada – 2013. Cu analiza evolutiei 2008 – 2012

Descriere studiu

Studiul “Industria de turism si calatorii” prezinta contextul international al pietei in perioada 2007-2012 si evalueaza situatia Romaniei in plan regional prin comparatie cu Bulgaria, Croatia, Cehia, Slovenia, Slovacia, Polonia si Ungaria (2007-2012). Piata autohtona este analizata (2007-2012) in ansamblul sau si pe principalele segmente (cazare, agentii de turism ), fiind realizate profilele generale si financiare pentru principalii 10 jucatori/segment de piata.

Prin analizele de consultanta incluse (Analiza Porter, Analiza PEST si Analiza rentabilitatii pe segmente), studiul este un instrument util managerilor din domeniu in evaluarea situatiei companiei prin raportare la principalii 10 jucatori de pe piata si identificarea trendurilor din acest domeniu. In finalul studiului sunt prezentati principalii factori de influenta ai activitatii unei companii care activeaza pe aceasta piata precum si recomandari pentru managementul companiilor cu experienta pe piata si al celor recent intrate pe piata.

Principalele companii analizate in cadrul studiului sunt: Bucuresti Turism, ANA Hotels, Societatea Companiilor Hoteliere Grand, Continental Hotels, Turism Felix, Compania Hoteliera Intercontinental, Unita Turism Holding, Grand Plaza Hotel, Calimanesti Caciulata, Accor Hotels, Happy Tour, Eximtur, Perfect Tour, Accent Travel&Events, Vola.RO, Sunmedair Travel&Tourism Services, Romania Travel Plus, Hotelair, Business Travel Turism, Marshal Turism.

PREZENTARE REZUMATIVA

Continut

Cuprins

Rezumat
Cap. I. Industria turismului si a calatoriilor la nivel international
1.1. Situatia turismului mondial
1.2. Situatia turismului in Europa
1.3. Turismul si calatoriile la nivelul EU – 27
1.4. Analiza indicatorilor la nivel regional
Cap. II. Industria turismului si a calatoriilor in Romania
2.1. Repere ale contextului macroeconomic intern
2.2. Situatia industriei
2.3. Segmentul cazare
2.3.1. Mediul concurential pe piata structurilor de cazare
2.3.2. Principalii jucatori pe piata structurilor de cazare
Bucuresti Turism, ANA Hotels, Societatea Companiilor Hoteliere Grand, Continental Hotels, Turism Felix, Compania Hoteliera Intercontinental, Unita Turism Holding, Grand Plaza Hotel, Calimanesti Caciulata, Accor Hotels
2.4. Piata agentiilor de turism
2.4.1. Mediul concurential pe piata agentiilor de turism
2.4.2. Principalii jucatori pe piata agentiilor de turism
Happy Tour, Eximtur, Perfect Tour, Accent Travel&Events, Vola.RO, Sunmedair Travel&Tourism Services, Romania Travel Plus, Hotelair, Business Travel Turism, Marshal Turism
Cap. III. Analiza rentabilitatii pe segmente
Cap. IV. Analiza Porter
Cap. V. Analiza PEST
Cap. VI. Factori de influenta
Cap. VII. Recomandari

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!