Shop

bauturi

INDUSTRIA BAUTURILOR

3.720 lei

Categorie:

Descriere produs

Caracteristici

  • Numar de pagini 59
  • Format .pdf
  • Continut – Analize, previziuni, profile de companii, instrumente de consultanta
  • Perioada – 2013. Cu analiza evolutiei 2008 – 2012

Descriere studiu

Structurat pe zece capitole, studiul ”Industria bauturilor” face o radiografie a acestei industrii in ansamblu (2009-2016) si pe principalele segmente, astfel: industria bauturilor alcoolice (evolutia pietei de bere in perioada 2009-2016 si prezentarea principalilor jucatori; situatia de pe piata de vin 2009-2016 si profilele generale si financiare ale celor mai importate companii; industria bauturilor spirtoase 2009-2016 si principalii competitori); industria bauturilor nealcoolice 2009-2016 si top 10 companii; industria bauturilor calde 2009-2016(cafea, ceai) inclusiv prezentarea principalilor jucatori.

Prin analizele de consultanta incluse (Analiza Porter, Analiza PEST si Analiza rentabilitatii pe segmente), studiul este un instrument util managerilor din domeniu in evaluarea situatiei companiei prin raportare la principalii 10 jucatori de pe piata si identificarea trendurilor din acest domeniu. In finalul studiului sunt prezentati principali factori de influenta ai activitatii unei companii care activeaza pe aceasta piata precum si recomandari pentru managementul companiilor cu experienta pe piata si al celor recent intrate pe piata.

Principalele companii analizate in cadrul studiului sunt: Ursus, Heineken, Bergenbier, URBB, Martens, Murfatlar, Cotnari, Jidvei, Vincon, Cramele Recas, Casa de vinuri Zoresti, Angelli, Zarea, Domeniile Viticole Tohani, Cramele Halewood, Alexandrion, Prodal 94, Prodvinalco, Prodalcom, Amigo, Alcprod, Safix, Cogram, Romanian Drink Service, Erol Industries 97, Coca-Cola HBC, Quadrant Amroq Beverages, Romaqua Group, Tymbark Maspex, Rio Bucovina, La Fantana, Perla Harghitei, Alconor, Tiosss, Cumpana 1993, Strauss Romania, Cafea Fortuna, Kraft Foods, Tchibo Romania, SN Plafar S.A., Fares, Kalpo.

PREZENTARE REZUMATIVA

Continut

Cuprins

Rezumat
Cap. I. Industria bauturilor la nivel mondial
1.1. Situatia pietei la nivel mondial
1.2. Situatia pietei la nivel european
Cap. II. Industria bauturilor in Romania
2.1. Repere ale contextului macroeconomic intern si corelatia cu industria bauturilor
2.2. Analiza pietei
Cap. III. Industria bauturilor alcoolice in Romania
3.1. Situatia pietei
3.2. Industria berii
3.2.1. Industria berii – obiceiuri de consum
3.2.2. Mediul concurential in industria berii
3.2.3. Principalii jucatori in industria berii
Ursus, Heineken, Bergenbier
3.3. Industria vinului
3.3.1. Mediul concurential in industria vinului
3.3.2. Principalii jucatori in industria vinului
Murfatlar, Cotnari, Jidvei
3.4. Industria bauturilor spritoase
3.4.1. Mediul concurential in industria bauturilor spirtoase
3.4.2. Principalii jucatori in industria bauturilor spirtoase
Alexandrion, Prodal 94, Prodvinalco
Cap. IV. Industria bauturilor nealcoolice in Romania
4.1. Situatia pietei
4.2. Industria bauturilor racoritoare
4.3. Industria apei imbuteliate
4.3.1. Mediul concurential in industria bauturilor nealcoolice
4.3.2. Principalii jucatori in industria bauturilor nealcoolice
Coca -Cola HBC, Quadrant Amroq Beverages, Romaqua Group, Tymbark Maspex, Rio Bucovina
Cap. V. Industria bauturilor calde in Romania
5.1. Industria cafelei
5.1.1. Principalii jucatori din industria cafelei
5.2. Industria ceaiului
5.2.1. Principalii jucatori din industria ceaiului
Cap. VI Analiza lantului valoric
Cap. VII. Analiza Porter
Cap. VIII. Analiza PEST
Cap. IX. Factori de influenta
Cap. X. Recomandari

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!