Strategie de afaceri

Strategie de afaceri

    DESCRIERE MODUL

    Modulul a fost creat pentru a sprijini companiile mici si mijlocii in dezvoltarea unei abordari corecte pentru structurarea strategiei firmei si imbunatatirea procesului de comunicare si control in cadrul echipei. Acesta este structurat astfel incat permite colaborarea intregii echipe pentru elaborarea strategiei companiei si urmarirea progreselor inregistrate.

    Acest modul contine elemente teoretice de suport pentru redactarea strategiei iar sectiunile sunt concentrate pe:

    • definirea misiunii afacerii;
    • studiul concurentei (Analiza SWOT, Blue Ocean si Analiza Porter);
    • elaborarea strategiei (identificarea strategiilor potentiale, schimbari strategice in cadrul companiei, portofoliul de initiative, etc);
    • urmarirea implementarii strategiei de afaceri (graficul Gantt al activitatilor de implementat si planul strategic multianual).

    Finalul va fi reprezentat de o aliniere strategica a intregii firme de la nivelul executiv pana la nivelul operational. Toti participantii vor avea aceeasi directie de actiune cu planuri de lucru individuale aliniate cu strategia companiei.

    Capacitatea de a introduce indicatori de performanta permite monitorizarea permanenta a progresului acestora si evaluarea performantei societatii. Atunci cand valorile lunare sunt raportate de echipa de lucru vor fi actualizati si indicatorii de monitorizare a afacerii.

    AVANTAJELE UTILIZARII

    • monitorizarea activitatii fiecarui membru al echipei si proportia in care fiecare dintre acestia si-a indeplinit sarcinile;
    • control eficient al responsabilitatilor raportate la prioritatile si termenele de lucru;
    • modulul este disponibil de la orice calculator conectat la internet, fiind usor de editat si revizuit;
    • urmarirea planurilor de implementare a strategiei alese.

    INTREBARI

    Aplicatia raspunde la urmatoarele :

    • Care este strategia pentru perioada urmatoare?
    • Cum se va diferentia compania de concurenta?
    • Cum va implementa compania noua strategie de dezvoltare?
    • Care sunt punctele forte/slabe ale companiei?
    • Care sunt factorii de risc?
    • Ce variante strategice are compania?
    • Care sunt factorii care influenteaza activitatea companiei si piata pe care aceasta activeaza?

    This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!