Market Intelligence - profilare detaliata si monitorizare a concurentilor
Serviciul Market Intelligence acopera atat informatiile accesibile publicului larg cat si date obtinute pe baza unor algoritmi proprii de corelare si identificare a unor relatii si tendinte mai putin evidente. Toate informatiile sunt obtinute 100% legal, pe baza experientei in realizarea de studii de piata si analize strategice la nivelul a 185 de sectoare de activitate din economia nationala, precum si a accesului la baze de date specializate si contacte personale.
Informatii ce pot fi accesate:
A) PROFIL CONCURENT
- DATE DE IDENTIFICARE - prezentarea datelor generale de identificare a companiei - target (locatie, sediu central, nr. inregistrare la registrul comertului, structura actionariatului, alte informatii)
- ECHIPA DE MANAGEMENT - identificarea persoanelor cheie din cadrul companiei si prezentarea experientei profesionale a acestora.
- EVOLUTIA COMPANIEI - scurt istoric al evolutiei companiei la nivel national/international, parteneriatele strategice realizate, schimbarile strategice din cadrul acesteia, date financiare generale din ultimii 3 ani de activitate - cu interpretarea acestora si avansarea unor ipoteze privind cauzele evolutiei.
- PARTENERII COMPANIEI - identificarea partenerilor strategici ai companiei in furnizarea de produse si servicii pe piata locala (informatii neconfidentiale, dar dificil de accesat).
- DATE FINANCIARE DETALIATE - prezentarea principalilor indicatori financiari ai companiei in perioada 2008-2015: cifra de afaceri, profit net, numar de angajati, rata profitului net, rentabilitatea capitalului, etc.
- CONCURENTA COMPANIEI - principalii competitori ai companiei si datele financiare ale acestora in perioada 2014-2015: cifra de afaceri, rata profitului net, rentabilitatea capitalului dupa impozitare, gradul de indatorare, etc.
- OFERTA DE PRODUSE / SERVICII - prezentarea modului de abordare a companiei in furnizarea de echipamente si servicii, domeniile tinta si produsele si serviciile furnizate companiilor client din aceste sectoare.
B) MONITORIZARE CONCURENTI
- MONITORIZARE APARITII IN PRESA - urmarirea permanenta a noutatilor (articole, stiri, etc) aparute in presa de specialitate cu privire la respectivul competitor, identificand potentialele oportunitati sau riscuri implicate de evolutia recenta a competitorului
- MONITORIZARE WEBSITE - urmarirea permanenta (de catre persoane cu experienta in intelegerea implicatiilor strategice) a lansarilor de produse sau servicii noi, modificarilor de structura, incheierii de parteneriate noi, etc
Beneficii pentru client:
- Obtinerea rapida a unor informatii de calitate, obtinute de consultanti specializati in identificarea informatiilor de piata, privind profilul si situtia competitorilor directi
- Identificarea din timp a riscurilor si pericolelor in raport cu strategia si actiunile curente / potentiale ale competitiei
- Identificarea oportunitatilor - determinarea segmentelor noi de clienti pe care competitorii incep sa se concentreze, obtinand rezultate (inovare de produs/serviciu, cifra de afaceri, profit)
- Cunosterea modului de abordare al competitorilor in relatia cu piata (strategii, tactici de branding si marketing) si adoptarea unei strategii de diferentiere in vederea imbunatatirii activitatii companiei.
- Ajustarea rapida a pozitiei concurentiale, prin raportare permanenta la actiunile concurentei si tendintele clientilor
Accesati Oferta_Market Intelligence